Συνεχίζεται η αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΟΑΕΔ με μείωση των επισκέψεων στα υποκαταστήματα

Τη συστηματική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΕΔ που εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του και αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα υποκαταστήματα, επεσήμανε σήμερα από το βήμα της Βουλής ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Πάνος Τσακλόγλου, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Απαντώντας σε ερώτημα στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, σχετικό με την μέριμνα προς τους ανέργους, ο κ. Τσακλόγλου παρουσίασε συγκεκριμένα στοιχεία του ΟΑΕΔ από τα οποία προκύπτει ότι περισσότερα από 1,6 δισ. ευρώ καταβλήθηκαν σε επιδόματα, παροχές και βοηθήματα σε 750.000 ανέργους και σε 52.000 εργαζόμενες μητέρες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

«Η δίμηνη παράταση των επιδομάτων ανεργίας για περίπου 370.000 ανέργους, οι δύο κύκλοι οικονομικής ενίσχυσης για 250.000 μακροχρόνια ανέργους και η μηνιαία αποζημίωση για 20.000 εποχικά εργαζόμενους στον τουρισμό και επισιτισμό παρείχαν το αναγκαίο δίχτυ ασφαλείας στους συμπολίτες μας που το είχαν περισσότερο ανάγκη».

Όπως επεσήμανε τέλος ο κ. Τσακλόγλου, «μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κ. Χατζηδάκης, παρουσίασε μαζί με τον Διοικητή του ΟΑΕΔ τη νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp που παρέχει πρόσβαση στους πολίτες σε περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω του κινητού τους τηλεφώνου».