Κατόπιν επικοινωνίας με τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους κ. Φώτη
Κουρμούση και προς αποφυγή παρερμηνειών διευκρινίζονται τα παρακάτω για τις αιτήσεις στο
πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ:

 Η δήλωση του Πληρεξούσιου Σύμβουλου γίνεται μόνο μέσω της αίτησης του αιτούντα.

Ο Σύμβουλος δεν μπορεί με τους προσωπικούς του κωδικούς να διαχειριστεί ή να δει τις
αιτήσεις που έκανε για λογαριασμό άλλων, παρά μόνο με τους κωδικούς του κάθε
αιτούντα/πελάτη.

Με τους προσωπικούς του κωδικούς, ο Σύμβουλος, μπορεί μόνο να κάνει αίτηση για τον
εαυτό του (ως αιτούντας) ή σαν σύζυγος ή σαν συνοφειλέτης, κλπ.

 Στα Στοιχεία Επικοινωνίας Αιτούντα, δεν απαιτείται όταν χρησιμοποιείτε το ίδιο email, να
κάνετε κάθε φορά επιβεβαίωση (με αποστολή από το σύστημα κωδικού επιβεβαίωσης) από
την στιγμή που ήδη έχει γίνει επιβεβαίωση για το συγκεκριμένο email, χρησιμοποιείται τον
ίδιον κωδικό.

 Εφ’ όσον χρησιμοποιείται ο ίδιος υπολογιστής, για την υποβολή κάθε νέας αίτησης (ή
συναίνεσης άρσης απορρήτου), θα πρέπει να κάνετε αποσύνδεση (ή έξοδο) και μετά να
συνδέεστε εκ νέου στην πλατφόρμα ( http://www.keyd.gov.gr/covid19-gefyra/ ) με τους
κωδικούς του άλλου ατόμου.

Απαντήσεις σε ερωτήματα που τέθηκαν στο Webinar που διοργάνωσε το Επιμελητήριο
Πρέβεζας :

  1. Κάποιοι έκαναν λάθος και έκαναν αίτηση και οι 2 σύζυγοι. Πειράζει;
    Όχι. Θα επιδοτηθεί ο πρώτος ο οποίος θα ολοκληρώσει την αίτηση. Βέβαια εάν είχαν επιπρόσθετες
    οφειλές (μη κοινές), ο καθένας θα επιδοτηθεί και για τις επιπρόσθετες οφειλές.
  2. Για τον έλεγχο ορίου καταθέσεων: σε έναν λογαριασμό έχει 3 συνδικαιούχους.
    Η πλατφόρμα θα λάβει υπόψη το 1/3;
    Όχι. Στο οικογενειακό εισόδημα δεν διπλο-μετρούνται οι κοινές καταθέσεις των μελών της οικογένειας.
  3. Αγρότες: σε περίπου 3 εβδομάδες θα δοθεί το πακέτο στήριξης σε κορωνόπληκτους
    από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Τότε όμως θα έχει κλείσει η ΓΕΦΥΡΑ. Αν
    κάνουμε την αίτηση, θα βρείτε εσείς μετά ότι είναι κορωνόπληκτοι από αυτό το πακέτο;
    Nαι.
  4. Αν ο σύζυγος είναι και εγγυητής πρέπει να μπει 2 φορές και να δώσει συναίνεση
    απορρήτου; (και ως σύζυγος και ως εγγυητής)
     Nαι.
  5. Ελεύθερος επαγγελματίας έχει καταθέσεις της ατομικής του επιχείρησης σε
    επαγγελματικό λογαριασμό, που ξεπερνούν το όριο καταθέσεων, ενώ οι καταθέσεις
    στον προσωπικό του λογαριασμό είναι εντός ορίων, τι πρέπει να κάνει;
    Εφόσον οι καταθέσεις φαίνονται στο ΑΦΜ του, λαμβάνονται υπόψιν στο σύνολό τους.
  6. Όταν στέλνει κωδικό επιβεβαίωσης να λέει σε ποιο ΑΦΜ αφορά, γιατί ο λογιστής έχει
    κάνει 50 αιτήσεις και μετά του ήρθαν ξαφνικά 50 μαζεμένα SMS και δεν ήξερε ποιος
    κωδικός αφορά σε ποια αίτηση.
    Στο email που αποστέλλεται αναφέρεται και το ΑΦΜ και ο αριθμός της αίτησης (τίτλος email).
  7. Αποθηκεύεται η αίτηση;
    Η αίτηση αποθηκεύεται μόνο με την υποβολή της.
  8. Αν υποβάλω μια αίτηση και μετά βγω και ξαναμπώ και πατήσω νέα αίτηση, τότε
    αυτομάτως ακυρώνεται η 1η αίτηση;
    Όχι δεν επιτρέπεται η δημιουργία νέας αίτησης, όσο υπάρχει ενεργή αίτηση για το εκάστοτε ΑΦΜ.
  9. Πως ακυρώνω την αίτηση;
    Υφίσταται πλήκτρο ακύρωσης της αίτησης, έως το στάδιο της άρσης απορρήτου από τα μέλη της
    οικογένειας. Μετά θα πρέπει να στείλει μήνυμα στο πεδίο «βοήθεια».
  10. Ο αριθμός εγκριτικής απόφασης (στο πεδίο επιδοτήσεων de minimis) δέχεται μόνο 2
    ψηφία και όχι παραπάνω, ενώ οι αποφάσεις έχουν παραπάνω ψηφία.
    Κατόπιν αιτήματός σας, ήδη το πεδίο έχει επεκταθεί στα 9 ψηφία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here